czwartek, 2 lutego 2012

2/2/12


Dawno nie dodawałam posta,ale i oto  jest.Jak już pisałam we wcześniejszym poście miałam dodać zdjęcia mojego sweterka. Jest on baaardzo ciepły. Poszłam w nim nawet do szkoły i jak co niektórym w ogóle nie było mi w nim zimno.W naszej szkole nie jest zawsze tak ciepło jak powinno być.Może mi to przyznać niejedna osoba. ;D Szczerze nie chciało mi sie robić już zdjęć,no ale jakieś wyszły. ;P A do tej koszulki (jakby ktoś chciał to moooże jeszcze jest w Stradivariusie,ale wątpię)  można założyć jakieś czarne spodnie,albo brązowe. Jakby była jakaś fajna spódnica to ją też można założyć do tej koszulki.Zawsze chciałam mieć taką bluzkę i nareszcie mam ^.^









sweter-sh
bluzka- pull bear
legginsy-butik
naszyjnik-Perfect


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz