piątek, 1 czerwca 2012

Filmy


Niedawno byłam na dwóch fajnych filmach ,więc post będzie krótki. Najpierw byłam na Igrzyskach Śmierci.
Jest to film o Katniss ,która zgłosiła się na Igrzyska Śmierci. Będzie tam walczyć o swoje życie . Są też wątki "miłosne" więc myślę ,że nikt nie będzie się nudził. Oto zwiastun:
Drugi filmjaki oglądałam to Projekt X. Strasznie śmieszny byłby idealny jakby nie było ekhem "pań bez bielizny?"i różnych sów  ,ale już nie zwracałam na to uwagi. Film jest o "domówce wszech czasów" . Głównym bohaterem jest Thomas ,który robi imprezę. On planuje ją  na około 50 osób,a jego przyjaciel zaprasza przez różne sposoby innych ludzi na tą imprezę.(Nie jestem dobra z opisywania) Omijając podpalenie domu, wpadnięcie samochodu do basenu i karła w piekarniku wyszło na to,że na imprezie było około 5 tysięcy osób i Thomas nie był bez winy. Reszte dowiecie się oglądając go. Mówie Wam opłacaa się wydać to 20 złoty. 
W weekend idę na Dyktatora. Myslę,że będzie fajny . Chyba mogę to wywnioskować z reklamy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz