niedziela, 18 marca 2012

Nareszcie spódnica





Siemka. Dzisiaj porobiłam pare zdjęc kamerą . Jak przeglądałam na ekraniku myślałam,że bd spoko,ale jak zrzuciłam na komputer wyszły strasznie rozmazane. Nie miąłam naładowanej baterii od aparatu więc musiałam robic kamerą,ale mam nadzieje ,że widzicie coś. A skąd pomysł na zdjęcia w spódnicy?  Pomyślałam sobie ,że wiosna jest ,a dzisiaj taka śliczna pogoda więc porobiłam zdj. w spódnicy. Na codzień chodzę w sukienkach i spódnicach ,ale jakoś tak nigdy do tej pory się nie zdarzyło żebym robiła zdjęcia w spódnicy więc postanowiłam to nadrobić. I właśnie to są już stare ciuchy więc nie wiem gdzie były kupione. Nawet nie wiem jakim cudem ta spódnica znalazła się w mojej szafie ;o


I chciałabym jeszcze polecić mgiełki,balsamy i żele pod prysznic z Avonu. Pięknie pachnie i jest bardzo tanie. (ok. 20 zł zestaw) i lakier do paznokci essence . Dodałam zdjęcie jak wygląda na paznokciach.Bardzo ładny kolor,szybko schnie i jest tani ( 5 zł) .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz