piątek, 9 marca 2012

Słiiiit

Siemanko. Mam tu dużo zdjęć i takich słiiit. Rekolekcje już minęły ,przyjemnie je spędziłam i znowu do szkoły. 3 sprawdziany z polskiego..pozdro. Jeśli mam mówić o dzisiejszy dzień no to już jestem zmęczona.Najpierw byłam na kręglach z koleżankami , potem musiałam lecieć do h&mu kupić mojej siostrze spódnicę i jeszcze zrobić zdjęcia ,bo dawno nie dodawałam,ale ,myślę jak na razie to bd robić je w domu. Mniej czasu to zajmie i nie muszę się mrozić na dworzu.Na szczęście jest już trochę cieplej .Dzisiaj mam na sobie pastelową koszulkę z plecami i rękawami obszytymi w falbany i zwykłe czarne spodnie.Miałam założyć krótkie kremowe spodenki ale to nie pora na takie ciuchy.Na sobie mam jeszcze sweterek,który już był na tym blogu(Miałam go wtedy,bo zgubiłam swój świecący szary sweter i musiałam założyć ten ;c . Teń świecący jeszcze się nie znalazł) i naszyjnik z przecen xd Zrobiłam w domu jakieś zdjęcia samej bluzki żeby było widać falbanki ^^Okej nie gadam tylko dodaje zdj:  







bluzka-Next
spodnie-no name
sweterek- hm

O. A oto zdjęcia z kręgielni.No,przyznacie ,że one też mają dobry gust ,no nie? A ostatnie zdjęcie (taki kolarz) jest koleżanki ,która też z nami była na kręglach(nie wiem czy mogę podawać dane osobowe) .Ma ona fotobloga.Jak mi pozwoli to potem podam Wam jego nazwę. ;D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz